Hvilken reklamasjon har jeg på produktet mitt?

Senest oppdatert 21.05.2024 09.27

Gjelder

  • Hvitevarer kjøpt på electrolux.no eller aeg.no

Vedtak

Som forbruker har du 5 år reklamasjonstid på hvitevarer og 2 år på slitasje- og plastikkdeler. Det er 6 mnd reklamasjonstid på glass. 

Som leverandør dekker vi kostnader for feil og mangler som er i henhold til forbrukerkjøpsloven. Det vil si der hvor det er påvist feil eller mangel som er "iboende" ved levering av produktet vil kostnadene for utbedring av feil i sin helhet dekkes av leverandør. Derimot der hvor ingen feil kan påvises, ved brukerfeil og feil utenfor leverandørs ansvar, dekkes ikke påløpte kostnader av leverandør.

Opplever du problemer med produktet ditt, vennligst kontakt kundeservice på e-post kundeservice@electrolux.no eller telefon 22 72 24 00. Service på hvitevarer kan også bestilles HER.