Support for Direktekjøp fra Electrolux

Anbefalte artikler for Direktekjøp fra Electrolux
- Hvilken reklamasjon har jeg på produktet mitt?
- Hvordan reklamerer jeg på mitt kjøp?
- Hva gjelder for 10 år motorgaranti?
- Hvor kan jeg finne tilbehør og reservedeler?
- Forbered deg på levering og installasjon
- Hjemlevering med innbæring
- Hvis jeg angrer på kjøpet, hvordan går jeg frem?
- Hvilke tjenester tilbys ved levering?
- Den bestilte varen kom transportskadet. Hva gjør jeg?
- Levering til poststed
Søk i våre hjelpe-artikler
Forslag på søk
Leveranse og returer
Venter du på en levering? Her får du svar på ofte stilte spørsmål om planlegging, mottak og retur av bestillinger.
Kundeservice
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger om kjøpet ditt? Vårt kundeserviceteam hjelper deg gjerne.
Installasjon og Service
Trenger du hjelp med å installere det nye apparatet? Spørsmål om tjenester og garantier besvares her.
Bestilling
Mangler du ordrebekreftelsen, eller leter du etter informasjon om leveringsstatus? Finn informasjon om hvordan du går frem.
Betaling og fakturering
Mangler du ordrebekreftelsen, eller leter du etter informasjon om status på din leveranse? Finn informasjon om hvordan du går frem
Opphugging/fjerning
Kassere et Electrolux-produkt? Finn informasjon om hvordan du tar deg av skrot på en ansvarlig måte.
Bærekraft
Lær mer om hvordan Electrolux jobber med bærekraft.