Support for Direktekjøp fra Electrolux

Anbefalte artikler for Direktekjøp fra Electrolux
- Hvilken reklamasjon har jeg på produktet mitt?
- Hva gjelder for 10 år motorgaranti?
- Hvordan reklamerer jeg på mitt kjøp?
- Hvor kan jeg finne tilbehør og reservedeler?
- Hvis jeg angrer på kjøpet, hvordan går jeg frem?
- Hjemlevering med innbæring
- Hvilke tjenester tilbys ved levering?
- Forbered deg på levering og installasjon
- Levering til poststed
- Den bestilte varen kom transportskadet. Hva gjør jeg?
Søk i våre hjelpe-artikler
Forslag på søk
Leveranse og returer
Venter du på en levering? Her får du svar på ofte stilte spørsmål om planlegging, mottak og retur av bestillinger.
Kundeservice
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger om kjøpet ditt? Vårt kundeserviceteam hjelper deg gjerne.
Installasjon og Service
Trenger du hjelp med å installere det nye apparatet? Spørsmål om tjenester og garantier besvares her.
Bestilling
Mangler du ordrebekreftelsen, eller leter du etter informasjon om leveringsstatus? Finn informasjon om hvordan du går frem.
Betaling og fakturering
Mangler du ordrebekreftelsen, eller leter du etter informasjon om status på din leveranse? Finn informasjon om hvordan du går frem
Opphugging/fjerning
Bærekraft
Lær mer om hvordan Electrolux jobber med bærekraft.