100 dager åpent kjøp på hvitevarer

Prøv hjemme  

Vi lar alle som registerer sine produkter online innen to uker fra kjøpsdato prøve de hjemme i 100 dager. Blir du ikke fornøyd, så får du pengene tilbake!* 
Registrer ditt produkt nå

Prøv hjemme – helt fornøyd eller pengene tilbake!

* En fast avgift på kr 625 inkl. moms tilkommer for opphenting og transport.

Tilbudet gjelder alle Electrolux hvitevarer, bortsett fra:
småapparater
støvsugere
strykejern
dampstasjoner
inneklima
tilbehør


Slik fungerer tilbudet:

Registrer produktet online innen 14 dager fra innkjøps- eller leveringsdato.

- Tilbudet gjelder i 100 dager fra innkjøpsdato, eller fra leveringsdato dersom produktet leveres på et senere tidspunkt.

- Ta vare på innkjøpskvitteringern og eventuell leveransekvittering om produktet leveres på et senere tidspunkt.

 Produktet må være helt, rengjort og fungerende.

 Tilbudet gjelder uansett hvilken forhandler du har kjøpt produktet hos, med forutsetning at produktet er kjøpt og betalt i Norge.

 Tilbudet gjelder alle Electrolux hvitevarer, bortsett fra småapparater, støvsugere, strykejern, dampstasjoner, inneklima og tilbehør.

 Din normale produktgaranti og rettigheter i følge forbrukerkjøpsloven påvirkes ikke av at du tar tilbudet i bruk.

 Om du vil levere tilbake et produkt i ubrutt forpakning innenfor butikkens dager for åpent kjøp, så henvender du deg til butikken din.


Prosedyre om du ikke er 100% fornøyd innen 100 dager:

1. Kontakt kundeservice innen 100 dager fra innkjøps-/leveringsdato via e-post electroluxservice@electrolux.no eller telefon 815 30 222 og henvis til 100 dagers åpent kjøp.

2. Kundeservice kommer da til å be deg beskrive hvorfor du ikke er fornøyd og booke transport – forutsatt at det er helt, rent og at du fortsatt har kvitteringen.

3. Vi erstatter produktets innkjøpspris med et avdrag for en fast returkostnad for opphenting og transport på kr 625 inkl. moms.

4. Pengene betales inn på det kontonummer som du har angitt til kundeservice innen 8 uker.